Godmorron bloggen!

Godmorgon alla bloggläsare! :D Jag har tänkt mig att åka till stallet idag, och fota lite.. ^^ Min kompis Affi ska vara med på Igångsättningsridlägret idag och i morgon. :) Men min pappa fyller år i morgon så jag kan inte åka till stallet och häller inte gå på Uteritten som jag skulle med US.. :( Men min pappa fyller liksom år och det är typ viktigare än att rida! ;) Uteritter gör man på lektionerna också, så justdenna kan jag hoppa över för pappas skull! <3 Men jag drar ju till stallet, så ni får uppdateringen efteråt! ;)

// Caroline - (blogg.se vill inte spara inlägget om jag har min lilla "logga" med i det så det får bli vanlig text denna gången..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en tor bildbomb när du rider/med hästarna. Så man får se hur hästarna ser ut, o du kanske kan beskriva lite hur de är att rida m.m

2011-08-10 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0