Hemma från stallet!

Nu har man kommit hem från stallet och håller på att ladda över bilderna till datorn! ;) Ja, nu vill ni väl höra om hur det har gått va? :)

Jo när vi hade kommit till stallet såg vi de 4 tjejer som var med på lägret. Dom skulle precis avsluta sin lektion i paddocken. Mamma frågade Kristina, som stod lutad på paddockens staket. Vi fick ju vara där och så, och jag fick bli hennes hjälpreda. :)

Jag fick hjälpa till i stallet och sedan så fick både jag och Sara, som också var där idag, mocka varannan hög. ^^
Efter ridningen så var det lunch och jag åt min Billy's PAN Pizza - Hawaii i lugn och ro. Efter det var det barbacka lektion, men bara min kompis Felicia ville rida barbacka. 1 av 4 ville. Men Felicia hade ju molly, hennes lilla älsklings ponny också... :) Jag både filmade och tog lite kort när dom red! ;) Och dom korten ska ni få se snart! :D

När lektionen var slut och hästarna var utsläppta i hagen, så kom min mamma och skulle hämta mig.. :)
När jag kom hem så duschade jag lite snabbt och sedan satte jag mig vid datorn.. ^^

Det var min dag! ;)


Oj! Glömde nästan bilderna! ^^


Blev ju både mockning i Manegen och i Paddocken... :P

Felicia på Molly <3

Damsadel på köpet! :o

Mer bilder kommer nog imorgon bitti! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0