Höll på att glömma! ^^

Jag höll nästan på att glömma att jag red upp Irene till Bulycke igen idag! Min lilla tös var SÅÅ duktig och blev varken het eller jobbig under turen! :D
Men det fanns 1 minus, Sara, (min kompis-vi har ridit tillsammans), Hade ingen att rida/leda så för att hon skulle ha något att göra var hon tvungen att leda mig.. -.-' Vet att jag låter lite dum, och jag vet varför just mig - Jag red Irene.. Men jag hade inte så mkt emot att hon ledde mig och så, det jag störde mig lite på var att hon höll längst in på grimskaftet och försökte typ styra Irene och bestämma farten lite.. DET var lite störande.. -.- Det kändes lite som om hon trodde att jag inte kunde rida lika bra som hon, och vi har ridit lika länge och gått i samma grupp.. :| Kändes lite trist bara...

Sorry om jag väller ut allt på er, men ville få det ur mig.. :)

Håll er uppdaterade tills nästa gång! ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv. Mina besökare är faktiskt inte så många.



Men jag kommenterar andras bloggar mycket. Frågar om dom vill följas via bloglovin man följer varandra.

Skaffa bloglovin!:D Sen kan man ju tipsa på sidor ex. Bilddagboken, facebook osv!:)

2011-08-08 @ 18:28:41
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0