Idiot... -.-

Min syrra har pajat halva min morgon! Vi åkte ju till stallet vid 9 för Denice rider 10 och vi ska även sköta våra sköthästar då. Så vi bestämde med mamma att hon skulle komma och hämta oss vid 2. Men när klockan var 12 och sista lektionen skulle börja så ville Denice hem. Hon hade inte skött något!! Och jag hade inte äns fått hälsa på min bebbe! :( Hon går alla lektioner hon får... :( Så Denice ringde mamma och hon tyckte ju likadant som jag om detta! SKIT! Ni vet inte vad jag ville göra med henne under dom minutrarna! I ina ögon var hon då en liten j**** SKITUNGE som man ville skada! -.- Dessa känslor är ju bara tillfälliga, så klart. Men jag var så arg på henne!!!!!!!!!!!!!!! :@ Så någon dag ska jag "banne me" ge igen!!!!! -.-

Men för stunden är jag glad för.... Ni kan läsa föregående inlägg istället! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0