Komentar

Hej bloggen! Jo, såg nyss att jag fått en komentar från en Anonym som säger så här:

Jo visst kan jag det, men för det första, så finns det ingen som fotar mig när jag rider, så det är det lilla problemet.. Men jag kan göra ett inlägg med bild och text till varje häst på Bulycke om ni vill? Men då måste ni vilja, för jag lägger ner tid för att ni ska bli nöjda och jag hoppas att ni gillar bloggen och att jag gör er nöjda! :) Men ni som vill kan väl skicka iväg en lite komentar och säga om ni faktiskt vill eller inte? :D Skulle vara kul! ;)

Ja, håll er uppdaterade för nästa inlägg! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA vill se om alla hästarna

2011-08-10 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0