Man vill döö!

Tjena bloggen! E grymt ledsen för att jag inte uppdaterat på ett tag, men jag kan berätta att vi fick åka hem 1 dag tidigare från kampingen för lilla jag blev grymt magsjuk!! Låg mitt i natten i 5 timmar och spydde.. -.- INTE KUL! Så jag fick stå ut med att det "rann" i rumpan på mig varje gång jag spydde.. -.-' Men när vi äntligen kom hem var jag lite dålig i magen och yr i ca. 2-(3) dagar. Men nu mår jag bra igen! ;D

Hur har ni haft det det senaste dagarna? Har ni kolat förgäves om det fanns någon uppdatering? :( Sorry en en gång för det.. :< Men uppdateringen kommer vara bättre framöver.. :)


Há det så länge! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul för dig :)

2012-01-28 @ 17:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0