Mummss plockning

Tjena alla bloggläsare!

Jo, jag skulle ju iväg och plocka plommon på trädet på skolgården, med det blev det inte.. Det trädet var tomt på plommon.. :/


Så vi gick och plockade äpplen som växer på några träd lite längre bort på skolgården.. :) Dom är gröna och mellanstora. Jag har tagit med mig... 1, 2, 3, 4...  8-9 äpplen tror jag! :) Och nästan alla är belöningar! ;) Jo, jag ska ju rida imorgon, så detta får bli belöningen, för mamma vill inte att jag tar dom stora, röda, dyra äpplerna och ger till hästarna, så nu har jag egna! Moahahahaaaaa.. XD Men nu så ska jag bestämma klädsel inför imorgon! ;) Ska också bestämma mig för om jag ska ha med schabraken eller inte.. :/ HJÄLP MIG! Komentera: Ja eller NEJ! :D SNÄÄÄÄLLLLLLLAAAAA!!!! :'D <3

Hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0