Sen uppdatering, igen...

Hej alla bloggläsare! :) Jo, man kom ju hem kvart över elva igår och kan man inte uppdatera 22 så går det bog inte över 23... men som igår så får ni allt idag! ;)

Jo när vi hade kommit dit var det ju svårt att hitta en parkeringplats, så båda bilarna fick åka om kring tills de hittat en plats. Tillslut hittade Affi och hennes mamma och pappa en plats. Så Denice och jag fick gå med Helena (Affi's mamma) och gå in så länge. När mamma äntligen hade hittat en plats hade det nog gått en halvtimme... -.- Men det var PROPPFULLT! :)

När vi väl har kommit in allihopa så köper vi åkband och sedan åker vi:

Lisebergbanan - 4,5 eller 6 ggr.
Flume Ride - 1 gång.
Slänggungan - 1 gång
Colorado - 2 ggr.
Radiobilarna - 1 gång.
JukeBox - 1 gång.

Inte i denna årdningen, men bara så ni vet! ;)

Sen sprang vi före till Flume Ride men då ville helt plötsligt inte Denice åka den och hon ville åka JukeBox istället! Efter 1 gång så ställde vi oss i kön igen, men då ringde Affi's mamma och säger att dom har varit så oroliga och att dom inte hade sätt till oss på en halvtimme. Jag vet att det var dumt gjort, och Affi var kollugn när Denice och jag ville ringa.. Hon sa bara "Ta det lugn. Vi ringer efteråt" Men så blev det inte direkt... :/

Men i bilen hem så fick vi en utskällning och jag satt och bara stirrade långt fram så att ingen märkte hur ledsen jag var... :( Men ingen brydde sig visst om det ändå, för mamma var helt och håller fast i att vi var dumma och struntade typ i att jag gång på gång på gång sa att jag vet att jag hade varit dum och att jag var jätte ledsen, men nepp... Det lyssnade hon nog inte på... :'(

Sen var man hemma. :)

Sorry om inlägget blev lite långt... ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0