Sen uppdatering

Hej allihopa! Jo, jag kom hem kl. 22 igår kväll, så jag kunde inte riktigt uppdatera... Men nu ska jag berätta allt! ;)

Jo, när vi kom dit så var klockan 3 och det började först klockan 5 så vi hade ju tid! ^^ Och det tiden behövde jag! Jo, Irene var inne i stallet och hon var en riktig lortgris! Så dom 2 timmarna använde jag för det mästa att borsta iårdning henne! När vi äntligen började fick vi veta att Hanna redan hade bestämt vilka hästar alla skulle ha. Alla 9 barn fick varsin häst och några, inklusive jag, fick sina bebisar! <3
Vi hade lite lydnadsövningar och så och vi arbetade dom nästan bara på volterna... :) Och jag är såååå nöjd över mig själv och Irene för jag fick henne att arbeta i form 2 ggr! <3<3 Är SUPER GLAD! ^^

Efter det att vi hade ridit så gjorde vi iårdning hästarna, fixade stallet och gjort iårdning allt, så släppte vi ut hästarna i hagen.
Hanna sa sedan att hon och en annan tjej som var där, skulle åka och köpa pizzorna! Alla 4 pizzor var Hawaii! <3 Mummmsss... :P Sedan hyrde hon en film som hette typ... "Wakibi"? och jakten på den försvunna hästen. ... eller nåt..? :) Filmen utspelar sig i "France" men det är dubbat till svenskt.

Medans filmen rullade så åt alla 9 popcorn och drack saft. :) Gottttt! <3 :P

När pappa kom så fick vi skynda oss så vi hann med färjan, och sen så var dagen slut.. :)

Det var gårdagens Filmkväll! ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vinnaren av dagens blogg är nu uppe!:)



http://kajssat.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnaren.html



Vann du inte ?



ANMÄL dig igen!:D

2011-08-20 @ 15:06:23
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0