Skolan... -.-'

Idag gjorde vi ännu 2 faddergruppsövningar. En var samma som igår, ring av alla elever i storleksordning. Sen hade vi någon sorts "hitta person" lek som blev helt rörig. Jag och några utav grabbarna i min grupp satte oss bara ner och kom på dom personer som hörde bra till frågorna. Affi förstod ingenting, som jag uppfattade det, och som hon sa det. Så hon visste inte riktigt hur vi skulle göra. Vi är 12st i våran faddergrupp och vi är 2 från varje klass. :) Om ni undrar hur det blev så rörigt, så ska ni veta att vi hade 4 likadána lappar som skulle fyllas i. Och SÅ blev det rörigt. :) Men det löste sig väl ganska bra... :) Sen fick vi för första gången på 11 veckor arbeta med matte! Eller matte och matte, vi hade multiplikationsbingo... :) Långt ord... ^^

Så nu sitter man här en en gång framför skärmen och skriver... :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

NY tävling på min blogg :) Lycka till även denna gång, alla får vara med helt GRATIS :)

2011-08-26 @ 14:53:59
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0