Stallet imorgon!

Hej bloggen!

Jag har fått reda på att imorgon ska jag rida lektion för Vickan med kompisarna i US! :D Längtar!! <3

Men städningen är typ klar, och jag ska börja kolla på hur morgondagens outfit ska se ut! :) Tycker ni att jag ska ha detta schabraket på (Irene)/den häst jag ska rida? :)

Bild på mitt Schabrak:

Fick ta bilden snabbt så den är inte alls bra, men jag hoppas ni ser ändå! ;)

Men vem tycker ni jag ska ta imorgon? :o Vill ha Irene, men det beror lite på vad vi ska göra.. :/ Kan även ta Valle om det hadlar om dressyr/(hoppning) Men om det är tex (barbacka) eller not sont, så är det Irene! :D

När jag red ner Malkom så blev jag lite gillande i honom också.. :) Skulle kunna testa honom någon mer gång! ;) Han tog skänklarna väldigt bra! Kanske lite för bra! ^^ Men jag får se vad och vem det blir! ^^

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0