Stallet och en blå tå

Ja, nu kom man hem från stallet med en idé, massa kort och en blå stortå! :)
Nr 1: Idén är att jag ska vara med på Igångsättningslägret på Fredag. (ska fråga mamma)
Nr 2: Min blåa tå kommer från Bettan som råkade ställa sig på min tå, i en tygsko, när det var rykttävling.. :)
Nr 3: Bilderna kommer här! ;D


Sarah och Eliza på Första ridpasset.

Här rids "Vicky" (Qeen Victoria) Har inte sett henne ridas så mkt men hon reds väldigt fint idag! :)

Det finns en hemlis med denna bilden! ^^ Kolla kolla! :) Va fint skäcken ****! ^^
Berättar hemlisen imorgon! ;)

Här kommer andra passet på dagen och Sarah rider Bettan. (som gjorde min tå blå.. xD)
Bilden lät jag bli att redigera för tyckte den blev bra endå.. :)

Här sitter Hanna och ivrigt iaktar sina elever. :)

Nog allt för idag! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0