Stallet, utan bilder...

Hejsan allihopa! :D Har varit i stallet idag, men det blev inga bilder... :/
Sara var där idag! :D Jennifer kom också i slutet av lektionen... ^^

Men idag skulle jag ha Felix! :( Ville ha min lilla tös! Och det fick jag! :D Hanna, som skulle rida Irene, och jag bytte häst! <3
Så idag arbetade vi på lydnad och det gick väl ganska bra tyckte jag själv... ^^ Hon skötte sig bra, och hade bra tempo de flästa gånger... :)

Alva's , (<-- Grym kompis! ;)), vän Vendela red i våran grupp idag. Hon rider igentligen på Alleby, men nu börjar hon i vår grupp... :) Hon red skäcken idag... :)

Nu är man hemma och har tagit sig en skön dusch! <3

Hörs snart! ;D


Kommentarer
Postat av: Vendela (alvas kompis)

Jag har aldrig ridit på alleby, jag har ridit på bulycke hela tiden, bara att jag bytt dag. Grym blogg!!!! Och en grej till, du rider irene jätte bra!!!!! Ni passar jätte bra ihop ni är som gjorda för varann !!!!! :)

2011-08-25 @ 16:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0