Stallet

Hej bloggen! :D

Idag har ja ju varit i stallet och ridit! ;) Jag red ju min bebbe Irene och vi skulle ridit i paddocken idag, men där var det minsan hoppträning, så vi tog en ganska lång uteritt i stället. :) Irene var väldigt avslappnad idag, och även ganska arbets villig! <3 Hon gick lite i formen i skogen, och sen tog vi en galopp och lite annat i paddocken när vi kom till stallet igen. :)
I slutet så arbetade vi lite på några 15m volter typ, och då gick hon väldigt fint! <3<3 Och jag är även lite stolt över mig själv, för min sits var ganska bra idag! :)

Hanna och Tess har ju fått sina nya favvisar! <3 Johanna på Valle och Tess på Ninja! ;)

Jag håller mig, och kommer alltid att hålla, mig till Irene!! <3<3

Ja, måste sova! ^^

Godnat! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0