Trött, svettig och lycklig!

Nu kommer en lycklig och ny duschad tjej att skriva på bloggen! ;D

(Ja, min pappa hade min kamera, ni som läste föregående inlägg.. ^^)

Jag har kanske inte berättat om hur det var än va? :P Och det tänker jag inte göra häller!!


Nää, jag bara skojar med er! <3

Men innan vi skulle åka med färjan var jag både stressad och frustrerad, mäst stressad.. :)
Jag hade lite problem med mina kläder för dom tvättade jag idag, och dom blev aldrig riiikkktttiiigggttt torra.. ^^ Men allt löste sig tillslut med alla grejer, så vi kom ju iväg trots allt! <3

Men när vi var i stallet hade Anna och Vickan privatlektion så vi andra fick vänta i stallet. Jag fick ju så klart Irene och hon var ju inte ren!! Min lilla lortfia vill ha en puss på mulen när jag satt och borstade frambenen, så fort hon hade fått den så tog hon upp huvudet igen! <3

Hon var ovanligt trög idag, men hon är väl slutkörd efter alla lektioner den senaste veckan.. :P Min llla tjej! <3<3<3 Men allt gick bra och jag är nöjd, för både hon och jag var dyblöta av svätt efter ridningen! XD Så när jag kom hem blev det duschen för mig! ^^

Och nu sitter jag här och skriver! :)

Är ledsen om inlägget blev lite långt.. :)




Om ni vill ha bilder så måste ni säga till!! <3


Kommentarer
Postat av: Alva<3

vart skulle ni?:)<3

2011-08-17 @ 21:25:51
Postat av: Anonym

assså shiit! stör mig så jävla mycket på ridskole elever som tror att hästen älskar just dem och dem tror typ att deras favorit här är deras egna.. Skaffa dig ett liv istället, eller kanske en stav lektion..

2011-09-20 @ 13:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0