Uppdatering + Bildbomb!

Hejsan bloggen! :D

Idag har det för det mästa varit soligt och varmt! Jag sa ju tidigare att jag nog skulle ta cykeln till Kolvik, men så blev det inte! :) Katarina och Sophia som har hästarna under sommrarna, bor vid backen som leder till Kolvik. Jonathan, Sophias äldsta lillebror, Markus (yngsta lillebrodern) och deras kompis Eddie hade vatten krig, så jag cyklade fram för att kolla vad de gjorde. Efter bara ett litet tag såg jag ett hästhuvud mellan träden. Det visade sig att dom gick på lösdrift i trädgården! Såg ju lite roligt ut med hästar i trädgården! ^^

Här kommer även lite bilder!


Blev faktiskt lite stolt över denna bilden! :D

OK, här är 2 bilder på Ragnhild!


Här är då Pandora! :)

Jonathan mitt i vattenkriget! :D

En utav de blommor som blivit piskade av en vattenståle! XD

Eddie med Pandora.

Ja, om ni inte misstycker så är det nog nog med bilder för denna gången! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0