Uppdatering

Hejsan svejsan bloggen! Jo, när jag hade kommit hem från min cykeltur igår orkade jag faktiskt inte uppdatera. Jag var helt slut och det var varmt också! Så jag vilade tills vi tydligen skulle till pizzan och lysna på Eskil och Isabelle som var gästartist. Det blev inga bilder på hästarna för dom var inte i hagen när jag var där.. :/ Men kanske åker dit idag? Vem vet.. ^^

Igår när vi tröttnade på att sitta och höra en gubbe spela på dragspel så gick Denice och jag till våra cyklar. Vi hade fått med oss Boanyckeln, och vi hade badsakerna med oss för både hon och jag kände för att bada. När vi var ombytta och klara gick vi bort till stegen där Sara, Alexandra, Sebastian, Oliver och jag tror Adrian eller någon redan badade. Jag kan rent ut säga att Jag gick endast i 3 ggr. för det var SÅ KALT! Fick lite problem att greppa med händerna efter det badet.. XD Nu e det OK med då.. :) Efter ett tag cuklade Denice och Jag hem och vi var hemme vid kanske 20 över 10 - halv 11.. :) Och jag var grymt trött.

Därför blev det inge av Hot or Not, Dagens Outfit eller Uppdateringen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0