Uppe med tuppen

Godmorgon alla bloggläsare! :D Idag gick man ju upp kl. 7:00 och det för att idag blir det en riktig röjdag! :D Så förbered er på ganska långa inlägg och kanske lite bilder! ;D

Jo, som dom flästa vet så har jag 3 stora hål i min vägg, så kommer lite bilder här:



Kom ihåg att det är 3 stora hål.. :) Inte mer eller mindre! ;)

Men tillbaka till ämnet.
I mina hål finns en massa prylar som vinterjackor, kuddar antar jag och en masssssaaaa mer! :) Det ska vi röja ut och sortera idag för jag vill ha ett utav dom hålen, (hälst mitten hålet), att ha mina ridsaker i. Tex. Mitt schabrak, mina ridskor, mina tävlingskläder, mina ridkläder, min hjälm osv. Men just nu går inte det tack vare allt skräp som ligger där nu.. -.- Men önska mmig lycka till! :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0