Vad tror ni??? :S

Behöver hjälp! Har tänkt köpa en huva som jag ska ha när jag tävlar på klubben, köper för skojskull,  och hästen jag ska försöka tävla med är min älskade sköthäst! <3<3 Hon har storlek COB, men alla huvor som jag har hittat är antingen PONNY eller FULL...

Så jag har några små frågor till er!

◘ Kan man ha storlek FULL på en COB?
◘ Vet du om det finns någon huva som är storlek COB?
◘ Isåfall, vilken?

Bild på älsklingen:


Tror ni man kan ha FULL på henne? :S Behöver hjälp! ;)


Kommentarer
Postat av: sophia

kolla ifall huvan är en liten FULL och kolla hennes öron också för dom kan ju vara stora för att vara COB.

2011-08-26 @ 19:06:29
URL: http://sophiaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0