Veckans Hiss & Diss


Jo, jag har tänkt att börja med Hiss & Diss. Får se hur det går och om ni gillar det eller inte.. :)
Komentera gärna vad ni tycker och om ni har åsikter om jag som står.. :) Skriv gärna också om ni har produkten! ;)

Hiss:


Detta schabraket är grymt snyggt! Det har bra mönster och fin design. Passar bra till ljusa och mörka hästar. Vilket passar mig, jag är ju skötare till en mörkbrun skäck! XD Gillar även resten av färgerna! Ska kanske köpa detta till Irene.

Diss:


Dissar faktiskt nosluddet. Det står att det är cremé färgad, men efter att ha läst lite resentioner och kollat in det i butiken, kan jag säga att det inte är speciellt cremé färgad, utan mer gulaktig. Den är även ganska stor, men det går att klippa till om man vill, men det blir inte lika snyggt som innan..

Ja, det var veckans Hiss & Diss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0