18 dagar

Nu kör jag på en "18 dagar", fram till Julafton!
(listan är tagen av http://domiw.devote.se/)

Dag 1. Om min sköthäst
Dag 2. Om mig
Dag 3. Mina mål för 2012
Dag 4. Min julönskelista
Dag 5. Min första sköthäst
Dag 6. Mina tävlingar
Dag 7. Det värsta min sköthäst gjort
Dag 8. Jag HATAR...
Dag 9. Vilken gren är bäst?
Dag 10. Min favorit outfit på min sköthäst
Dag 11. Alla hästar jag ridit på ridskolan
Dag 12. Det roligaste jag vet är...
Dag 13. Min idol inom ridsporten
Dag 14. Favorit B, C, D-ponnyer och storhästar (förutom dom jag har/haft som sköthästar)
Dag 15. Om min klass...
Dag 16. Den roligaste avramlingen
Dag 17. Min största dröm
Dag 18. (JULAFTON!) Vad jag fick i julklapp


Kommentarer
Postat av: domi

sv: tusen tack! det värmde otroligt mycket :) jadå, det är självklart att du får :D



Kram Domi <3

2011-12-09 @ 20:09:33
URL: http://domiw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0