Dag 2 - Om mig

Jag är en pigg och pratglad tjej på 12 somrar! Jag älskar att arbeta med hästar och djur hela dagen lång! Jag rider just nu på ridskola, men vill skaffa medryttarhäst/(foderhäst) innom några år. Jag är just nu skötare på ett korsningssto vid namn Irene, som ni läste om igår. Jag går som sagt i årskurs 6 på ***skolan. (namnet är mer än trebokstäver långt)
När jag blir stor vill jag arbeta med antingen Media eller Djur, (Hästar).

Jag har blåa ögon och "rödblont" hår om någon vill veta det... :) (ser ut som ett troll på morgonen!) xD

Jag är en häst- och PS- nörd! (PS=PhotoShop) Älskar att sitta vid datorn och grejsa! ;P
Jag tycker även väldigt mkt om att fotografera! Jag fotar allt från hästar till blomsterrabatter! ;D


Ja, det var nog allt om mig... :) Är det något mer ni vill veta om mig så är det bara att fråga! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0