Dag 5 - Min första shöthäst

OK, nu ska jag berätta lite om min första sköthäst! Kanske inte så svårt eftersom att min nuvarande sköthäst är min första.. ^^

Irene har jag nog vart skötare på i ca. 1år tror jag. Hon är en ridskoleponny född 2001 (tror jag). Vi klickertränar just nu, då hon vilar efter operationen hon hade för några månader sedan. Hon blev (troligen) sparkad i hagen och fick en spricka i/bröt benet. Hon var tvungen att åka in på operstion, och när hon kom hem var jag hos henne så ofta jag fick och kunde! <3
Nu har vi kommit en bra bit på vägen i både klickerträningen och i vår relation! <33

När hon blir frisk så har jag planerat in en privatlektion för min ridlärare med Irene, och sedan har jag även planerat att tävla lite. I både dressyr och Hoppning.


Ja, jag tror att det var allt.. :) Kanske mkt var med i det första "18 dagar"'s inlägget... :/ Sorry för det, men det är ju lite svårt när det är samma häst/ponny.. :/


Ses snart mina små nissar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0