CP data + Dålig update.. -.-

Ja, min data typ CP:ar så jag har försökt skriva 2 inlägg om när jag fyllde år men då var datan bara tvungen att jävlas med mig, så jag tog en liten paus.. Jag är så ledsen att jag inte har uppdaterat på så lång tid, men hela sommaren är typ full av saker som ska fixas och jag är ganska upptagen.. :) Har precis kommit hem från det grymmaste ridlägret någonsin! Kom hem igår men jag kan lägga upp lite bilder som jag har tagit under lägrets gång! ^^


Älskade Al Bina. Jag kommer sakna dig! Även om du var i piggaste laget och att jag inte kunde hantera dig så bra att jag fick ha dig på uppvisningen är du ändå en underbar dressyr häst och du är helt underbar att rida! <3


Min älskade Bina, You and Me <3!


Min fina Bina som ser sitt lilla hingstföl skutt omkring i hagen på väg ner till sin egen hage.. :') <33


Jag och underbaraste Soffi! <33 Kommer aldrig glömma dig!
You and Me in my <3!


På väg från hagen. nu blir det dressyrprogramm som gäller! :D


Min fina flicka :') Alicia kom visst lite nära rumpan va? :) Min lilla flicka! <3

Mer blider kanske kommer snart. Från ridlägret altså.. :) Vanliga bilder kommer nog upp lite hur som hälst! XD
Ja, jag får väl säga hej då alla bloggläsare och godnatt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0