Dagen med båt och husvagnsbokning

Ja, dagen började med att det inte fanns så mkt att göra. Jag gick bara runt i huset och fixade lite med bloggen och Facebook. Runt 12:00 på dagen påminde jag mamma att jag ville till hagarna i hästevik och hälsa på Irene. Hon har tappat grimman så jag ville kolla om jag hittade den, men jag får se om jag hittar den någon annan gång. När jag kom dit gick jag raka vägen fram till staketet och kallade på Irene. Hon kom när dom andra ponnysarna kom fram till staketet nyfiket. Jag hade i hemlighet tagit med mig 2 äpplen som jag skulle ge Irene och dom andra. Ska försöka träna lite med henne. Fast det kommer bli mkt svårare när hon inte har grimman på sig. Både till att fånga henne när vi ska rida upp, och i övrigt också.. Men hon e för sööt! <3

Min fina tjej! <3 Hon kommer fram och hälsar lite tveksamt, men hon vet nog vem jag är för hon kom fram till mig innan jag hade äpplet uppe. Men min mamma var tydligen lite läskig.. ^^
(Bilden är väldigt redigerad)

Jag fick inte vara där så länge för Denice och hennes kompis Holly var med i bilen för dom ville till hagarna och sen till Kättillsröd och kolla på det ena fölet. (Som var nyfött sist dom såg det) Och det hade sannerligen vuxit!
Prins, Prinsess för, såg jag när han var 2 ½ månad. Och han har värkligen vuxit! Han hade fått välidigt fin fär i pälsen och i taglet. Jättefin var han! ^^

Mycket dålig kvalité för jag var tvungen att först zooma så mkt som gick på kameran, sedan beskära gryymmt mkt i PS! ;)

Fotade även en massa bilder på andra hästar på gården. Här kommer några av dom bilderna:



"Den ene kliar, Den andra vilar, Den tredje kliar den som kliar"


Ja, ni får lov att tro mig, ingen utav er kommer orka att kolla alla bilder jag har tagit.. Men detta är några utav dom! :)

Efter det att vi hade kommit hem så visade mamma mig att dom hade bokat en plats på en Camping vid Falsterbo tror jag det var... Jag åker på Tisdag kväll och kommer till campingen på Onsdag. Sen åker vi hem på Lördag. ;) Jag vet inte om jag har någon möjlighet att uppdatera er under dom dagarna jag är borta..? Men jag har lovat mig själv att dokumentera allt som händer under dagarna så jag kan uppdatera er om allt när jag kommer hem! ;D

När alla var klara och Holly hade cyklat hem åkte vi ner till hamnen och tog den lilla båten och åkte ut och dragdörjade vid knippla-hamnen. Vi åkte runt lite så vet ej exakt vart vi var men.. :) Tog även lite bilder när jag åkte hem! ;)




Lilla jag och pappa på väg hem.. <3

Ja, det var nog allt för idag.. Hoppas inlägger har varit kul att läsa och inte allt för långt.. ^^


Kramisar

Kommentarer
Postat av: sahra

hej carro

jag var på exakt samma camping(tror att det bara finns en camping i Falsterbo , väl...?)när du var där. vi hälsade på min moster som campar där typ hela sommaren!

2011-08-11 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0