morgon till kväll

Hej alla bloggläsare! Ja, idag har det varit lite huller om buller.. Vi har badat vid bryggan och sen kom ovädret! Vi satt i uterummet och tittade på blixrarna som kom och stora åskknallar kom med gämna mellanrum. Denice skulle sova över hos Holly idag igen, så dom åkte hem till Holly efter ett tag. Lite senare kom Elinore på besök. Hon hade varit på konstutställning i stan och så satt vi 4 där i uterummet och pratade och åt lite chips.. ^^ Jag blev så klart uttråkad av allt pratande så jag gick upp på mitt rum och spelade Sims. När jag kom ner efter typ 1 timme var Elinore fortfarande kvar och dom satt och pratade, precis som när jag gick. Jag deltog i sammtalen ett litet tag, sen blev jag uttråkad igen. Jag gick ut lite och fotade Findus på nya trappen. Sen gick tiden och jag spelade lite mer Sims, sen snackade jag lite med mamma, pappa och Elinore. Och sen så gick hon hem. :) Och nu har jag kollat på en Bond film som pappa berättade spelades in för 30 år sedan! :o Tror den heter "Ur dödlig synvinkel" eller så. ;) Ja, nu ska man lägga sig! Ha en god natt alla bloggläsare! :)

P.S Sorry att inlägget blev lite sent.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0