Städning, Ullared nästa!

Hejsan hoppsan bloggen! Jo, jag ska städa lite i mitt rum nu, och det är nog inget att skriva om.. Men vi ska nog till Ullared lite senare på dagen! :D Då kommer jag att få ett par vita ridbyxor, svart kavaj och jag vill ha ett par nya skor om det finns billiga.. :D Mina är liksom lite för små.. XD Ja, måste se om jag hittar lite andra saker som jag nog inte behöver räkna upp nu.. XD

Jag vet inte vad mer jag ska skriva så.. :) Händer det något mer under dagen så är det så klart att jag tänker uppdatera er! ;D

På återséende! :D


Kommentarer
Postat av: Sara :)

Vad kul jag ska också köpa ett par vita rid byxor men det där med kavajen kan jag nog vänta lite med ;)

2011-07-29 @ 12:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0