Ullared

Ja, nu är man hemma från Ullared. Och med en massa saker! :D Jag har fått köpa mina vita ridbyxor och min kavaj, och jag fick ett par nya ridskor också! :D Blev så glad! ;) Men inget annat innom ridsporten blev det idag.. :( Men men.. :) Man kan inte få allt.. ^^ Jo, jag har köpt lite kläder. En blå/turkos tröja, en vit/krämfärgad kofta, 2 par jeans färgade leggins, en rosa mjukisbralla, en svart mjukisbralla, ett röd/rosa linne. Mer tror jag inte det blev idag.. ^^ Ska även kolla på ett nytt schabrak som jag ska använda i hoppningen. Vad tror ni passar bäst till Irene? Har en idé om antingen mörkblå eller mörkröd.. :) Vit är ingen idé för det kommer nog inte synas så bra på henne.. Har ett allround-schabrak som är svart och jag har använt det 1 gång, det såg ganska knäppt ut på Irene.. ^^ Säger till om jag hittar något billigt! ;) Ni får hämst gärna tipsa mig om ni vet någotsom ni gillar själva eller om ni ser något som ni tror att jag kanske gillar..? :) Men ja, vi kom hem vid halv nio-nio tiden tror jag väl.. :) Jag är ganska trött nu när jag har varit på ett varuhus i några timmar.. ^^ Ska sova snart.. :)

Mina nya ridskor kommer här :D

Va tyx? :D

Min nya jacka och mina vita ridbyxor hänger nu på min dörr.. ^^

E faktiskt stolt över mina nya grejer! ^^

Orkar inte lägga ut bilder på allt.. ^^ Detta får duga.. :)

Jag vet att det inte hör till ämnet, men jag längtar VÄRKLIGEN tills i morgon!! :D Vi ska åka framot kvällen och vi kommer fram på Onsdag. :) Jag har tyvär inget Internet som ni vet, så all uppdatering får ni på (Lördag), Söndag.

Ja, nog allt för idag.. ^^


På återséende


Kommentarer
Postat av: Faster

Hej gumman, du har en jättefin hemsida!!! Vad har du för storlek på fötterna ? Jag har läderridstövlar om du vill låna.

2011-08-02 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0