Party och stallet next! :D

Tjena alla sötizar! Hade knytkalas i skolan idag. GRYMT KUL! XD Kollade på Charlie st. Cloud och käkade mkt godis, tårta och poppcorn! ;) Fick ca. 1 1/2 påse kvar.. :S Ja, då får man käka chips resten av kvällen då.. :P

I stallet blev det typ inte lika lyckat som knytkalaset... Fick rida Funky och mina förhoppningar och lyckliga stunder gick upp och ner under dagens gång.. :/ Gick ganska bra en då.. :)

Här kommer lite bilder från idag! ;)



Mumms.. Chips i stora lass! :p


Kolla! 1 tårtbit kvar till mig! :P (joke)


Gott det ska bli! 8P

Tänkte ta med lite bilder från stallet ockå! :D



Tjena tjejer! :'D Grymaste tjejerna! <3


Bästisarnar bloggar:
Cyklist:
www.theresecarolinealm.blogg.
Pasagerare: www.johannaaa98.blogspot.com



Min älskade sköthäst Irene ville också vara med på bloggen! <3<3


En liten bild på Irene och mig i spiltan! <3
Konstig pose jag hade? :P


Ja, nog allt för idag! ;)


Kommentarer
Postat av: Alva

sötisar!!

2011-06-11 @ 00:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0