Redovisningen

Redovisningen gick ganska bra idag! Jag glömde av typ allt jag hade tränat in men jag läste lite innan jag redovisade. Allt gick bra och jag gjorde mitt bästa. Var med min bästis Alfrida efter skolan och vi fick tråksjukan efter ett tag.. Så vi gick till dagiset bredvid skolan. (Affi bor ca. 10-20m från skolan). Vi var där i ungefär 4 1/2 timme och då har jag tagit bort tiden vi gick och köpte glass och dricka på.. :P Fick leka köttätande häst och dinosaurie i en lek som jag kom på, som småungarna tyckte var jätte kul. Tror fröknarna ger dom Red Bull eller not liknande.. ;P Vi lekte även jage.. Jag var hela tiden för ingen annan ville.. -.- Men sån var jag när jag var 4 också.. :) Ja, vi fick något att göra i alla fall! ^^ 

Ja, stallet i morgon då.. Ni kommer nog få se mycket bilder och info om morgondagen av mig. Håll er uppdaterade!

[P.S Saknar komentarer! Komentera om ni tycker om bloggen eller inte, eller vad som kan förbättras. Snälla? :)]


Kommentarer
Postat av: Alva (din bästis hoppas jag) :(<3

haha aa fröknarna måste ge dom lite redbull!<33 men till saken Carro din blogg är jätte grym och cool och jag hoppas att min kommer bli lika grym. Carro du var bäst på redovisningen jag menar jag hade ju inte mycket att komma med eller hur?.. Men jag undra en sak är jag din bästis? eller bara kompis? börjat bli lite osäker.. :(

2011-06-10 @ 23:27:17
URL: http://alvaalsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0