Städa, skrubba och AJ!..

Ja, i dag har vi rensat bänkarna och det tod tid.. Men nu är halva utav skräpet i bänken borta! ;) dock har nu mina matteböcker tagits bort permanent.. :( Bara skoja! :D Längtar SÅÅ till Fredag! SKOLAVSLUTNING! XD Har inte köpt kläder än, men jag ska kolla på det i morgon tror jag! ;)

Har stått och stekt hamburgare och har fått veta att jag ska DRA EN TAND i morgon! :'C Tror jag kommer döö.. X'C AVSKYR tandläkaren på den fronten! Hoppas det går bra.. :( *svälj* Önska mig lycka till! :) Har ingen aning om jag ska till skolan efteråt, hoppas INTE det! :S Jaja, mer än att gråta och glömma kan jag inte.. :\

Nog allt från i dag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0