Tandläkaren!!

Ja, nu sitter man här med 1 tand mindre i munnen.. :)
Detta är FÖRE tandläkaren och i den RÖDA ringen är den tanden jag tog bort, och i den BLÅA ringen är den tanden som är som en kopia av höger.. Bara på andra sidan, som jag KANSKE ska dra senare.. :S


Ja, ni ser själva.. Den tand, (I röd ring på bilden ovan), är nu borta.. :] Nu har jag ett hål där istället.. XP En sköterska tog först salva runt hela tanden, (på tandköttet), sedan kände hon med en lite krok/(hovkrats såg den lite ut som), men jag kände värligt mycket på insidan, uppe vid gomen, så hon fick ta ännu mer salva och senad tryckte hon in en stor spruta i min mun! |'[ trodde först jag skulle dö, men allt det onda under tandläkar besöket varade bara ca. 15 secunder, och detta var det värsta.. :) Sedan kom Susann in. (Tandläkaren) Och hon tog en metall pinne med en platt yta längst ut, kan inte förklara så bra.. :S Men hon tog den iallafall och bara lirkade loss tanden, och jag kände faktiskt INGET! :D Trodde alla bara sa så för att inte skrämma andra, men det kändes faktiskt inget! ;D

Ja, jag har fått i mig en halv Hönökaka och lite Rabarber kräm, (hemma gjord), ;P Mumms! Ja, imorgon blir det vinga då.. :/ Blir nog mycket bilder! ;) Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0