Varmt, svettigt och roligt!

Jag har haft fullt upp i dag! :) Först åkte vi till stallet med 09:00 färjan, och i stallet var det Super Varmt!
Jag var inte så mycket på Bulycke i dag för jag hängde med Feli, Delin och Elisabeth till Bua och Elisabeth och jag lekte ridlärare och Delin red på Emil i paddocken. :)
Emil hade tydligen tappat en sko i hagen så dom fick inte rida med sadel eller på hårt underlag, så vi gjorde en bakbacka lektion istället! ^^
Jag var Vickan och Elisabeth var Åse, och hon hade lite dressyrövningar och jag hade balans och lydnadsövningar.
Igentligen skulle Delin och Feli hoppa med Emil i dag men efter som att en sko saknades så blev det dressyr för kompisarna i stallet! ;)
Några av deras släktingar kom på besök och jag fick träffa några av Delin och Felis sysslingar.. :)
När vi hade ridit och skojat klart, gick vi till sadelkammaren och satte oss och snackade, medans Feli och hennes syssling red lite på Emil.
Tillslut drog jag mig tillbaka till Bulycke efter ett tag.. ^^ Delin och Elisabeth skulle vara med varran i dag så när dom åkte kände jag att jag inte hade något som höll mig kvar på Bua.. :)
Bilderna kommer i morgon tror jag.. Hinner inte ladda över dom nu.. :)

När jag kom häm badade jag vid bryggan med Denice (lillasyster) och hennes kompisar Clara och Nora. Jag åt sedan en bit tårta medans Clara och Denice lekte bland bergen.. Ska nu sova i husvagnen och kolla på film! ;)

Håll er uppdaterade för imorgon kommer bilderna! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0