En lång dag...

Idag Har man ju vart i skolan för första gången sens lovet! Och jag får säga att det blev roligare än jag hade förväntat mig! :D

Idag har vi:

◘ Bestämt "roller" i Luciatåget(+ "Tomte/Julspelet")

Det var Tilda och jag som ville vara Lucior, så vi lottade. Tilda vann. Tycker jag var bra! ;) Sen fick jag bli tärna, sen tomtenisse! xD Lite rörigt, men nu är det fixat! ;)

◘ Övat lite på sångerna i musiken.

◘ Redovisat lite "ynkligt" om hur Gutz-försäljningen har gått. Har hitills sålt 5 paket! :)

◘ Övat sista gången på Eng. pjäsen som vi ska visa upp inför resten av klassen. (Emil kn, Alva A och Jag i 1 grupp)


Och sen har väl dagen varit bra antar jag! :)

Och just det! Imorgon ska vi spela en senare version av Fair Play som vi skulle gjort för några månader sedan igentligen, men det fick förhinder.. :/ Men nu har våran fröken Eivor mailat massa rektorer och lärare och nu bokat in en ny Fair Play cup på Hedens skola i deras gympasal. :) Vi har nog grymaste läraren någonsin! <3


Så nu letar jag efter min lagtröja! :S Måste ha den imorgon altså! <3 Men men... Jag hittar den nog! ;)


Pussar och kramar önskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0