KM-resultat

Hej alla! Om det är någon som vill veta vad jag och Skäcken fick för resultat, eller på vilken plats vi hamnade på så kommer ni få veta detta nu! ;)

Vi kom på en 6:e plats av 8 tävlande, gick ganska bra, utom några missar! ^^ Men ska inte lägga för stor press på mig, det var faktiskt min första dressyrtävling... :) Missarna var att jag tappade stigbyglarna i sista galoppen och att jag glömde en av A-volterna.. :3 Men men.. ;)

Resultatet såg ut såhär:

136p

50,37%

Ganska nöjd.. :)

Skäcken är ju även gammal och kan nog inte köra lika hårt som tex. Vivien.. :)


Även ett STORT grattis Till Viktoria B, Sandra K och Sötis Rebecka S som kom 1:a,2:a och 3:a i KM-dressyren; Ponny - ridskoleklassen!!

Mer om det kan ni läsa här; http://www5.idrottonline.se/BulyckeRF-Ridsport/Foreningen/SenastenyttfranBulyckeRF/KMDressyr27november/


Ha det så bra så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0