Tjenare!

Nu sitter jag här och skriver igen. Om dagen, livet och allt som kommer där på.

Igår:

Ja, ni ficck ju aldrig uppdateringen från igår! Jag är överlycklig! Fick Valle istället för Fridolf! Skönt enligt mig! xD
Temat på gårdagens lektion var Dressyr - Skänkelvikning/Övning på form. Eftersom att jag hade den nog grymaste hästen igår, (enligt mig! XD), klarade jag mig väldigt bra! :) Fast han är väl inte vääärldens bästa dressyrhäst då, då han är lite ostabil i traven, och det kan ju vara ett hinder... :/ men jag tycker nog ändå att jag lyckades bra igår! :D Körde lite utan stigbyglar mitt i det hela, och guuud va bra det blev! :'D Tillslut hittade jag den perfekta sitsen och balansen, så han gick super bra de sista 20min. av lektionen! <3

Idag:

Idag har vi börjat med Franska, vi hade träslöjd med Värner och vi har en super låång rast! xD

Dagordning för dagen:

◘ Massor av lektioner... [blah,blah...]

◘ Franska; Det blev faktiskt kul! :) Eivor hade oss i Franska, så nu får jag sitta på min bänk! ^^ Vi fick lära oss lite nummer, (första gången vi hade Franska), och det gick väl bra! ^^

◘ Låång rast...

◘ Slöjd; Ja, idag hade vi ju Värner som vikarie för Sven. Det gick ju bättre än förra gången han hade oss, men det var ändå sjuukt jobbigt! xD



◘ US-möte; Blev inte så mkt till möte.. :/ Vi var 4-5st, (Jessika var med "halft"), så vi hade inte mkt att prata om.. :| Men vi snackade lite om Lucia, och jag behövde gå lite tidigare, så när jag gick höll vi på att ändra och uppdatera skötarlistan. :)

PS: Skötarmöte Söndagen den 20:e NovemberBulycke RF; För er skötare/Och ni som vill bli! Kom i vilket av dessa fall! xP


Ja, detta var min dag! :)

Ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0