Tillbaka igen!

Irene är tillbaka i stallet igen!<3<3<3<3<3

Har fått lov att sköta om henne lite försiktigt!<3 Hon är lika pigg och busig som vanligt, men benet är det enda som står ivägen.. Hon har ett ljusblått gips på höger bakben. Troligen har hon blivit sparkad i hagen och brutit en del av benet eller något sånt... Hoppas att det inte händer igen!

När hon klev ut ur stransporten var hela hon spänd och darrig, troligen efter att fått åka transport och efter operationen.. :/ När jag hjälpte till att ta av benskydden skakade hela hon och man kände att hon var på helspänn. Tyckte så synd om lilltösen då, men nu står hon i en stor box, sällskap (på ett lite bättre sätt), och ett eget fönster, så nu får hon frisk luft hela tiden! :3 Innan jag åkte hem idag gav jag henne lite björkgrenar då hon inte får äta friskt gräs/löv osv. Och det var tydligen jätte gott! <3

Är glad att min lilla sessa mår bra igen <3<3

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0