Grymt jobbig dag!!

Hejsan alla bloggfans! :D I'm back!

Idag har det vart gaaaanska jobbigt i skolan... :/ På Fredagarna är vi i klassrummet från 8 till 11:25 och med 1 20minutare - eller 10minutare?? :P Iallafall, så är det en ganska lång period och vid 10 tiden så gick Eivor (vår lärare) iväg på ett möte. Vi fick alltså vara änsamma i klassrummet utan lärare för typ, första gången! xD Även om det var 90 minuter, (90 lååånga minuter... -.-'), så blev det nog ganska bra endå! ;)

Vi hade fått lite olika uppgifter att göra att dom klarade de flästa galant! <3 Sen skulle vi ha Nutidsorigenteringen, och jag, som skulle hålla i allt!!, hade fått en lapp av Eivor om dom rätta svaren och frågorna. Så jag skulle bara läsa dom och sedan rätta gemensammt. :) Inte jobbigt alls va? Ohh, vänta bara! Det visade sig att det var förra veckans lapp som alla redan gjort!!! Lilla Eivor vart nog lite slarvig! <3

Så vi fick fråga Linda, som sa att vi skulle fråga Ingrid! Sen var det nog nån som snacka lite till med Linda, som sa att den nya Nutids-lappen låg i skrivare/kopiatorn (minns inte vilken). Så jag läste upp frågorna och allr gick bra på den fronten! :) Men sen kom det ÄNNU en prick! Det finns ju en facit-sida också, och INGEN visste riktigt säkert hur man läste av den! xD Så vi fick försöka lista ut det i typ 4-5min. och ingen lyckades extakt, men vi fattade typ hälften.. :P

Så vi fick fråga Linda hur man gjorde (Linda=fröken i klassrummet bredvid, som skulle ha lite extra koll på oss), och eftersom att hon nog höll på med det, så visade hon Tess, som visade Kahari, som fick skriva upp svaren på tavlan, för vi hade lite lite tid kvar, och alla ville till bamba lite tidigare, (Eivor brukar släppa oss lite sent för massa pratar... -.-')

Men alla fick gå till bamba i tid, och allt löste sig tillslut! <3


Bild jag tog på väg till skolan


Det var min dag det! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen bryr sig okee?

2011-09-20 @ 13:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0