Kamera?

Hej!
Jo, alla ni som fotar med systemkamera, eller har gjort det med en kompis, vilken sorts systemkamera rekomenderar ni?? :P
Letar efter en bra systemkamera för ett ganska billigt pris, men ni lite mer erfarna fotografer, vad rekomenderar ni? :)

Riktade in mig på Nikon D3100 ett tag nu, och fick prova att fota med min kompis Annie's D3100 och ÄLSKADE det värkligen! :D Men en sak hon sa var att den inte hade någon sälvutlösare tror jag... :/

Men men.. :) Får se om jag lyckas skaffa en systemkamera över huvud taget! XD

Hörs! ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nikon D3000 är jättebra, den har jag! Den har även självutlösare. :) Lättlärd men superbra kamera! :D

2011-10-02 @ 16:29:59
URL: http://skogensgard.blogg.se/
Postat av: annnie

D3100 har ingen ir-utsändare så du kan inte ha nikons vanliga fjärrutlösare för typ 149;- utan du måste köpa en annan för 700;- vilket jag precis har gjort :)

2011-10-24 @ 17:14:47
URL: http://ansam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0