Överreagerade...

Hej alla.

Förlåt till er som komenterade igår, (och som jag typ fick lite små aggro på), men det var bara mitt fel. Hade haft en jobbig dag och var trött!

Har tänkt över en sak. Överreagerat de senaste kritikerna mot bloggen. FEL av mig! Jag ska TA ÅT MIG dom och LÄRA av dom! :D

Så ni får komentera vad ni tycer om bloggen! Självklart! Men snälla, få inte (typ aggro) på mig e ni snälla, för visst, jag är ingen toppenryttare, och jag är likssom 12 år, och tror nog inte att dom flesta vet hur jag är osv. Så tänk på vad som skrivs/sägs! ;)

Ni får så klart uttrycka er åsikt, men ja, (läs sista meningen igen, så slipper jag skriva den.. XD)


Kramizar till ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0