Data, och lite info...

Hejsan igen!
Sitter nu och kollar igenom annonserna på http://hastnet.se i kategori "Medryttare"... :) Söker medryttarhäst nämligen.. :) Eller jag vill ha, men jag får se om, (1: Om jag får. 2: Om jag har råd. och 3: Om jag har tid), men jag hoppas... :)

Lite info om detta just:

Namn: Caroline
Ålder: 12år
Längd: ca. 160 - 170 (vet ej exakt)

Övrig info:

Jag är en ansvarstagende tjej, (enligt mig), som klarar av det mästa! Har ridit på ridskola i ca. 6 år snart och kan en del. :) Jag är en ganska tuff tjej som inte är rädd för att bli avkastad, då min sköthäst på ridskolan tagit hand om det när hon blivit rädd. :) Tycker om att rida dressyr, men även att hoppa och att rida ut! Väger ca. 40-45kg. Min plånbok är inte så stor, bara så du/ni vet! :)

Kommer inte på mer.. :)

Om du vet någon som söker medryttare eller om du själv gör det, så kan du komentera inlägget men vad du heter, vart du bor/hästen står t ex. "Hisingen området" osv. och kanske din mail, så kan vi ju snacka! :)

Hör gärna av er om vad ni tycker om det nya utséendet också! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0