WFT?!

Jag har märkt att det finns några små demoner bakom de döljande datorskärmarna! Fick några komentarer här:

Om ni ser vad det står, så kan ni hjälpa mig att besvara dessa frågor:   (NI MED som frågorna är BASERADE PÅ!)

1. Ska ni komentera sånt här, varför inte skriva erat namn?? hmm?! Varför gömma sig bakom en skärm? Om ni som skrev detta skulle stå framför mig just i detta ögonblick, skulle ni säga samma sak då?? TÄNK LITE VA!

2. Ni SKA INTE komentera sånt här! Om ni inte har något bra innom er, SÄG DET FÖR F*N INTE! Än en gång, Använd skallen lite!

3. Ni får tycka och tänka, men ni måste inte berätta det? :) Fattat?!

4. Och nu, komentera för f*n inte detta inlägget som ett par töntar och skriv att "ohh, men jag får säga hur jag vill och vad jag vill" eller något liknande! Ni visar bara att ni, för det 1:a: inte kan hantera "livet" på internet, och att ni sedan bara kaxar er för att ni sitter bakom en skärm, där ingen kan göra er något!
Och kaxa inte upp er mot mig nu i detta inlägget! Som överstående: Skulle ni gjort samma öga mot öga?!!

5. Angående komentarerna:
1. inte så farligt, och jag vet inte? :) Var väl bara något som hände antar jag? :)
2. Kaxa inte upp dig så HIMLA mkt! Visst, jag VET att hon nog inte tycker mer om mig än om resten, OK?!! Jag har ett liv, och det är rätt stökigt just nu! Och fatta en sak! JAG är den som älskar henne! Jag vet att hon inte är min! Och hon kommer nog aldrig att bli! Men komentera inte inlägget om du tycker så då! Visst, jag gårr på ridskola, och jag har en favorithäst. SAK SAMMA! Jag har väl inte möjligheten att ha egen häst, och då nöjer jag mig med en sköthäst!
Jag går i 6:e klass, JAG KAN STAVA! Och enligt mig, så tycker jag faktiskt inte att ALLT som står på MIN blogg måste vara ordkorekt!
3. Visst. Ingen kanske bryr sig enligt dig.. Men JAg bryr mig för det första, och jag har några som följer och just såna komentarer betyder faktiskt inte så mkt, för jag vet att några iallafall, gillar bloggen. Så om du inte gör det, läs inte då! :)

Hoppas era roliga skallar blev upplysta för stunden! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte jag våga säga det öga mot öga eller? Pfft, du vet inte vem du snackar med. du stavar skit dåligt, förlåt men det är sant. dessutom så var det inte mot dig jag skrev om videon, undrade bara varför hon red som hon gjorde. Om om du inte kan ta kritik så borde du inte ha blogg, varför ens ha blogg när man inte får kommentera sin åsikt?

2011-09-21 @ 13:21:02
URL: http://sadlarna.blogg.se/
Postat av: Sahra

sicka dårar! jag ääälskar denna blogg!

2011-09-21 @ 14:39:50
Postat av: Sara

Rätt! fan fegt att inte skriva namn och samtidigt försöka låta kaxig bara för att få en jävla massa uppmärksamhet!!

2011-09-24 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0