Dag 10 - Det här älskar jag

◘ Ja, jag älskar när solen går upp bakom havet
Och när gräset är grönt, och livet är skönt

◘  Jag älskar när hästarna snackar
Och när jag på mina vänners dörr knackar

◘ Jag älskar den kärlek omkring oss
Men ej när någon försöker vara boss!

◘ Jag älskar dig min fläckiga prinsessa, med trollhår och mage stor
Men ändå är du min Sessa!<3

◘ Jag älskar min familj och vänner
Alltså dom jag känner!

◘ Jag älskar bild och natur
Och allra mest djur!

◘ Min kamera är ganska pålitlig och ty
Men jag vill ha en ny!

◘ Min lilla bebis ligger här hemma
Och han är värd mycket mer än en femma!

◘ Jag vill bestämma över mitt eget liv
Och jag heter inte Siv

◘ Detta var nog allt för denna gång
Vi ses igen nästa sesong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0