Svimmar snart!! <33

Guud!! Gick in på blocket och kollar kamera, (gör det varje dag), och hittar en annons på en Nikon kamera! Visar den för pappa direkt, och han säger, när han läst igenom texten på sin iPad, "Ge min en telefon" och då börjar mitt hjärta slå 3x så snabbt! Har ju tjatat om en systemkamera i månader, och nu så hittar men en just där jag bor! Pappa åker upp till killen som solde den, och är troligtvis där vid typ 9, och jag känner att jag håller på att svimma av! <333


Blogger mer när pappa kommit hem igen! <3

Jag kanske inte får den, för det är ju aldrig säkert, men jag sitter och håller på att klämma sönder mina små tummar!!!

I'm a REALLY happy, happy girl in a VERRY happy, happy life! <33

Håll tummarna med mig e ni snälla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0