LOVE IT!

Asså gud! Älskar värkligen min nya kamera! Och älskar värkligen min underbara pappa, och mamma och Denice också, såklart! <3 Är hlet sjukt tacksam! <33
Och blixten jag fick med kamera fungerar som en smäck i ridhuset! <3 Har ju aldrig kunnat få 1 ända bra bild i ett ridhus innan.. :/ Men nu går det perfekt! <3333333333 LÖVE U ALL! <33


Har tyvärr ingen överladdningskabel till kamera, så pappa ska kolla efter en senare i kväll! ;)
(tror ändå att jag kommer få vänta lite till, då han har sagt så andra gånger också, men så fördröjs det ännu längre! :3) Men bilderna kommer nog upp idag eller imorgon! ;) Måste ändå tömma kameran idag, då jag redan hunnit ta runt 140-150 bilder redan! <3

Ja, ses senare min önderbara läsare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0