Anmäld!

Hej hej bloggen!

Nu är man anmäld på Irene: L:C 1
(kanske Vivien också)

Puhh, hoppas att hon går fint min tös! <3
Vivien går nästa alltid fint! <33

För er som inte riktigt vad jag menar med det över, så menar jag nu att jag har anmält min på min sköthäst,(+ en annan häst också), i Dressyr.  (vilket ABSOLUT inte är Irene's starka sida! xD) Men Vivien är jätteduktig i dressyren :) Hoppas att jag får rida henne också! ^^ Så att jag har en chans till att änns plasera mig! x'D


Ja, see u' soon ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

sv: ja det är en bok som heter så. man lär sig redigera i photoshop! riktigt bra!! :) finns i dom flesta bok affärer och på bokus.se bla. :)

2012-01-23 @ 21:44:56
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0