Dag 1 - Presentera dig själv

Jag är dålig på att komma på egna saker om mig själv, så jag kopierade denna listan från en annan blogg och svarar på den istället :)
Namn?  Caroline
Född?  Juni 1999
Längd?  171,1 cm
Skostorlek?  39
Bor?  Ö utanför Götet
Utbildning?  Grundskolan än så länge, men antar att det blir gymnasie och högskola senare
Jobb?  Inte nu
Drömyrke?  Fotograf, Något som relaterar till hästar (t ex ridlärare mm.)
Plats du vill resa till?  USA, Italien, Grekland, , listan kan göras lång hehe
Favoritmat?  Har ganska många hehe, kan nog inte välja! <3
Favoritfilm?  Haha, vet faktiskt inte! xP

Läser just nu?
  Någon slags Norsk thriller eller så.. xP
Läser helst? Tidningar, t ex hästtidningar
Tittar helst på? Oj, massa olika. Filmer, olika TVserier osv...
Lyssnar på? ganska mkt! :)

Mest överskattade affär? Ingen aning faktiskt..
Det dyraste jag köpt? Min dator kanske? Fast det var en julklapp.. :P
Senaste fyndet? Nya ridhjälmen helt klart! :D

Värsta plagget? Svår fråga, vet faktiskt inte..?
Favoritaccessoar? Najsiga smycken, armband.. :D
Motionerar du? När jag orkar haha
Vad finner du charmigt? Humor!

Beskriv dig själv med 3 ord? Snäll, arbetssam, pålitlig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0