Grymaste lektionen på länge! <33

Ja, som ni ser på rubriken så vet ni nog vad som väntar i detta inlägget.. :) Jag har iallafall ridit min underbara IRENE idag, första gången sedan skadan! <333333 Hon är (just nu) så himla välriden så hon var mkt skönare än hon brukar! :)
Hon var även väääldigt pigg! xD Men det löste sig, som alltid, på ca. 10min! <3 Mamma sa efter ridningen, på vägen hem, att det såg fint ut första halvan av lektionen, men att jag nästan bara "lekte" sista halva.. :/ Men vad kan man göra?? Jag sköter henne 4 gr i veckan, och rider ofta henne på lektion, men sedan hon fick skadan så har an liksom bara länktat tills man fick sitta på hennes rygg igen! <3 Så mamma sa även att  "du slängde din om halsen ibland och bla bla bla...) Och (SÅKLART) att jag gjorde det! <3

Ni som värkligen förstår mig är nog lika glada som jag när och om detta händer er någon gång! <33
Kunde inte sluta smile:a! <3 Är överlycklig just nu! ^^

Men just i detta underbara ögonblick så kommer tanken om skola imorgon och förstör mitt fina leende! -.-

"I was aaaa......Happy, happy girl with a happy, happy smile..." Men det försvann lika fort som det kom.. :(
*suck*


Ja, ses imorgon bitti! <3


(Oj! glömde nästan säga att vi hade Hanna idag, då Vickan ligger på sjukhus.. :S Hoopas allt är bra nu! ^^ Hon är tydligen hemma och vilar idag! :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0