Hej igen! :)

Hejsan bloggen och alla läsare! ^^

Jo, jag vill bara klargöra en sak, är INTE fjortis! ;) Och bara för att jag skriver tja tja bloggen, mm. betyder inte det är jag är fjortis!? -.-' Så lär känna mig innan ni komenterar och tror saker om mig! ;) OK?

Ja, nu var med hos tandläkaren i fredags, så nu är det avklarat! Hade en Snäll tandläkare denna gången! Julia tror jag att hon hette! <3 Jätte snäll var hon! :) Fick 3 sprutor, men de kändes knappt! ;) Love Her.. <3

Och igår var det stallet+skötarmöte. Jag är fortfarande kvar på Irene, fast för första gången så delar jag henne med en annan tjej! xD Ska bli kul!
(Fast hoppas att jag får behålla träningen för mig själv, kan ske missförstånd ibland! ^^)
Och Denice blev skötare på en liten ponny som heter Rosita! <3 Lite ledsen blev hon först, då hon trodde att hon inte fick bli skötare på henne, då de var 2 andra tjejer också. Men nu är allt löst och hon är glad! ;)

Vet inte vad med jag ska skriva om.. :/ Jo, just det!
Har tagit en paus i badmintonen, orkar inte gå upp halv nio varje söndag morgon! xD Lat e jag, jag vet! x'P

Jaha, vad ska man skriva om nu då?? :/ Ähh, kommer nog på något! ;)

SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0