Hemma från skoldag! :)

Hejsan hoppsan bloggizen! <3

Jo, nu har det ju gått några timmar sen jag kom hem firån skolan, (som de flästa ggr), och idag har det faktiskt varit kul och skönt i lilla Västergård! <3

Vi hade Engelska, Matte, och sen IUP! <3 (Min IUP är att sitta vid bildprogram, (text. Photoshop), på skolans dator! xD)

Efter slappar-lektionen, som jag kallar den, så hade vi lite andra lektioner! ^^
I slutet av dagen så hade vi musik, och då fick vi en uppgift som vi ska arbeta med de kommande veckorna! Vi ska skriva, (om man vill -->), och/eller göra egen musik till. :) Jag har redan en liten låt i huvudet som jag redan nu ska börja arbeta med! ^^
Vi ska också, (om vi har möjlighet till), spela in egna instument och SJUNGA! :S Vill inte sjunga själv inför hela klassen! xP Även om det är på inspelning så är det ju pinsamt! ^^
Men sattsar på en låt som jag ska försöka spela gitarr till! <3

Önska mig lycka till! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0